برای دل خودم

شکسته تر از آنم که سنگ برداری و می دانم حقم هست تمام این شکستن ها ...نمی رنجم اگر گاهی تو هم یک سنگ برداری

برای دل خودم

شکسته تر از آنم که سنگ برداری و می دانم حقم هست تمام این شکستن ها ...نمی رنجم اگر گاهی تو هم یک سنگ برداری

عشق حرمت دارد...............؟

تو مرا

آنقدر آزردی ..

که خودم کوچ کنم از شهرت ..

بکنم دل ز دل چون سنگت ..

تو خیالت راحت ..

می روم از قلبت ..

می شوم دورترین خاطره در شب هایت

تو به من می خندی ..

و به خود می گویی:

باز می آید و می سوزد از این عشق

ولی ..

بر نمی گردم نه!

می روم آنجایی

که دلی بهر دلی تب دارد ..

عشق زیباست و حرمت دارد ..

تو بمان ..

دلت ارزانی هر کس که دلش مثل دلت

سرد و بی روح شده است ..

سخت بیمار شده است ..

تو بمان در شهرت!

نظرات 4 + ارسال نظر
ستاره دریایی چهارشنبه 15 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 01:32 http://hsetare.blogsky.com/

واگیر هم که داشته باشد
من نوازشت می کنم
بهترین من

سپیدبال چهارشنبه 15 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 18:08

سلام اقا پلیسه خوبی؟ چه خبر؟زیاد پست میذاری!..مرخصی ایا؟
میگم حیف پاییز نیست اینقدر بد گفتی ازش؟؟..امیدوارم بجای مرگ تو پاییز عاشق بشی...

فرزانه پنج‌شنبه 16 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 10:55 http://www.smoothnotesoffe.blogsky.com

آدمها عادت میکنند به هر چیزی حتی به خنجرهایی که از پشت می خورند....

ستاره دریایی پنج‌شنبه 16 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 12:10 http://hsetare.blogsky.com/


اصــولا آدم هـایی که ارزش دوسـت داشـتـه شـدن را نـدارنـد درسـت هـمـان آدم هـایـی هـسـتـنـد کـه مـا مُـصـرانـه سـعـی مـی کـنـیـم دوسـتـشـان داشـتـه باشـیـم قـانـون حماقتِ ما نـیـازی بـه اثـبـات نـدارد......

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد