برای دل خودم

شکسته تر از آنم که سنگ برداری و می دانم حقم هست تمام این شکستن ها ...نمی رنجم اگر گاهی تو هم یک سنگ برداری

برای دل خودم

شکسته تر از آنم که سنگ برداری و می دانم حقم هست تمام این شکستن ها ...نمی رنجم اگر گاهی تو هم یک سنگ برداری

بذار عاشقت بمونم

بذار عاشقت بمونم

قلب من میگه که هستی  اما چشمام میگه نیستی

خیلی سخته باورم شه که تو پیشم دیگه نیستی

بگو که هنوز چشماتو رو به عشق من نبستی

چشم من میگه تو رفتی  اما قلبم میگه هستی

حالا که همش خیاله بذار دستاتو بگیرم

بزار تو فرض محالم با تو باشم تا بمیرم 

بذار عاشقت بمونم  بذار عاشقت بمونم  بذار عاشقت بمونم

حالا که همش تو رویاست نذار دلتنگت بمونم

مرگ بیداری برای من اینو خیلی خوب میدونم

ذار عاشقت بمونم  بذار عاشقت بمونم  بذار عاشقت بمونم

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد