برای دل خودم

شکسته تر از آنم که سنگ برداری و می دانم حقم هست تمام این شکستن ها ...نمی رنجم اگر گاهی تو هم یک سنگ برداری

برای دل خودم

شکسته تر از آنم که سنگ برداری و می دانم حقم هست تمام این شکستن ها ...نمی رنجم اگر گاهی تو هم یک سنگ برداری

بالهایم بوی پرواز گرفته اند

بالهایم بوی پرواز گرفته اند

از وقتی که تو

در افق زندگی درخشیدی

انگار بهار

هدیه ی دستهایت بود

تمام شاخه های دلم جوانه زده

پر از شکوفه شده باغچه ی قلبم

و من

از غنچه های سپید

عطر تو را می بویم

همان که توی آن شب سرد پاییزی

مرا به سرزمین عشق دعوت کرد

و امید را به نگاهم پیوست

وتـــو را

تــو را


به من بخشید




نظرات 5 + ارسال نظر
ثرا دوشنبه 24 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 21:26 http://serina.blogsky.com

سلام....
مثل همیشه قشنگ بوووووود...
مرسیییییییی

ممنون ثریا جان

بانوی شرق سه‌شنبه 25 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 12:18

پشت آن پنجره رو به افق
پشت دروازه ی تردید و خیال
لابلای تن عریانی بید
من در اندیشه آنم
که تو را در وقت دلتنگی خود دارم و بس



سلام

مرسی خیلی قشنگ بود

سپیدبال شنبه 29 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 10:39

بابا..استعداد....
بهترین شعری بود که این چند وقت اخیر خوندم...
ایول داری سامورایی!!

مهسا شنبه 29 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 14:09 http://deleasemooni.blogsky.com

خیلی قشنگ بود هم این هم اون پست قبلیت بارونه...

مهسا شنبه 29 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 14:09 http://deleasemooni.blogsky.com

_______________ %%
______________ %%%
_____________ %%%%%
____________ %%%%%%
_____________ %%%%
_____________ %%%
_____________ %%%
_____________ %%%
_____________ %%%
_____________ %%%
_____________ %%%
_____________ %%%
_____________ %%%__%%
_____________ %%%__%__%
_____________ %%%___%__%
_____________ %%%___%___%
_____________ %%%___%____%
_______ %%____%%%__%____%
______ %__%__%%%%%%__%%
______ %___%%_____%____%%
_______ %____%%%%%_%%
________ %___________%%
_________ %_________%%
_________ %%__سلام___%%
________ %%_________%%%
_______ %%___من آپم____%%%
______ %%______زود بیا_____%%
_____ %%_______منتظرم_____%%
_____ %%__________________%%
_____ %%%_____ نظر یادت نره__%%
______ %%_______________%%%
_______ %%%____________%%%
_________ %%%%________%%%
___________ %%%%%%%%%

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد