برای دل خودم

شکسته تر از آنم که سنگ برداری و می دانم حقم هست تمام این شکستن ها ...نمی رنجم اگر گاهی تو هم یک سنگ برداری

برای دل خودم

شکسته تر از آنم که سنگ برداری و می دانم حقم هست تمام این شکستن ها ...نمی رنجم اگر گاهی تو هم یک سنگ برداری

ای ساربان آهسته ران، کارام جانم می رود



ای ساربان آهسته ران، کارام جانم می رود
وان دل که با خود داشتم، با دلستانم می رود

من مانده ام مهجور از او، بیچاره و رنجور ازو
گویی که نیشی دور ازو، در استخوانم میرود

گفتم به نیرنگ و فسون، پنهان کنم ریش درون
پنهان نمی ماند که خون، بر آستانم می رود

محمل بدار ای ساروان، تندی مکن با کاروان
کز عشق آن سرو روان، گویی روانم می رود

او می رود دامن کشان، من زهر تنهایی چشان
دیگر مپرس از من نشان، کز دل نشانم می رود

برگشت یار سرکشم، بگذشت عیش ناخوشم
چون مجمری پر آتشم، کز سر دخانم می رود

با آنهمه بیداد او، وین عهد بی بنیاد او
در سینه دارم یاد او، یا بر زبانم می رود

باز آی و بر چشم نشین، ای دلستان نازنین
کاشوب و فریاد از زمین، بر آسمانم می رود

شب تا سحر می نغنوم، واندرز کس می نشنوم
وین ره نه قاصد می روم، کز کف عنانم می رود

گفتم بگریم تا ابل، چون خر فرماند در گل
وین نیز نتوانم که دل، با کاروانم می رود

صبر از وصال یار من، برگشتن از دلدار من
گرچه نباشد کار کم، هر کار از آنم می رود

در رفتن جان از بدن، گویند هر نوعی سخن
من خود به چشم خویشتن، دیدم که جانم می رود

سعدی فغان از دست ما، لایق نبودی ای بی وفا
طاقت نمی آرم جفا، کار از فغانم می رود

نظرات 6 + ارسال نظر
مهسا دوشنبه 7 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 11:06 http://deleasemooni.blogsky.com

خیلی این شعرو دوس دارم
به منم سر بزن نظراتم بگو خوشحال میشم

سپیدبال سه‌شنبه 8 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 19:35

بسیار زیبا...
به دلمان نشست..

ستاره سه‌شنبه 15 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 20:04 http://parvaneabi.blogfa.com

سلام
خیلی شعر قشنگی بود...
عاشورای حسینی را تسلیت می گم.
التماس دعا

السلام علیک یا اباعبدالله الحسین

حس سبز جمعه 18 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 00:02 http://www.hesesabz.blogsky.com

سلام دوست من.[گل]
لطفا اگه دوست داشتی راجع به مطلب "ظلم,ظالم,مظلوم" نظر بده.مرسی.

سپیدبال شنبه 19 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 19:48

سلام.خوبی؟
کجایی؟خبری ازت نیس؟

[ بدون نام ] یکشنبه 20 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 18:33

بااااااااااخخخخخخخخ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد